Vilkår og betingelser

Ofte stilte spørsmål

Frakt og levering

Vi er stolte av å kunne si at vi har superlogistikk og rask levering. Alle ordre før kl. 14 sendes samme dag. Normal transporttid er 1-4 dager avhengig av hvor du er bosatt. For bestillingsvarer må du vanligvis påberegne 7-10 dager. Du kan spore sendingen din så snart den har forlatt vårt lager.

Hvis din ordre overstiger 1000 kr, er frakten gratis med Bring. For ordre under 1000 kr tillegges en fastpris på 99 kr.

Så snart varene dine se sendt fra vårt lager vil du motta både SMS og e-post med lenke for sporingen av pakken din.

Vi sender alle pakker med klimanøytral servicepakke gjennom Posten/Bring. Du kan også velge å hente pakken din på vårt Pick-Up Point ved Borgeskogen 32, 3160 Stokke.

Ja, du kan hente varene på vårt Pick-Up Point på Borgeskogen 32, 3160 Stokke. Sørg for å velge Pick-Up Point som fraktalternativ når du bestiller. Vårt Pick-Up Point har åpent alle hverdager mellom 08:00 – 16:00. Du vil motta en SMS fra oss når varene er klare til henting.

Betaling

Vi benytter oss av Klarna og Vipps som leverandør av våre betalingstjenester. Klarna tilbyr betaling med faktura, bankkort og betalingsutsettelse med mulighet for å dele opp betalingen. Du kan også velge å betale med Vipps.

Dersom varene du har bestilt ikke allerede er sendt fra vårt lager kan du legge inn en ny ordre. Vi vil da sørge for at alle varene sendes samlet. Vi vil også refundere eventuelle fraktkostnader på din siste ordre.

Min konto

Ved innlogging til «din konto» kan du klikke på «glemt passord». Du vil da motta en lenke på e-postadressen knyttet til din konto, slik at du kan endre passordet. Alle passord er lagret kryptert i vår database, slik at vi har ingen mulighet til å se hva ditt nåværende passord er. Har du ikke tilgang til e-post adressen tilknyttet konto din lenger, anbefaler vi at du oppretter ny konto hos oss.

Nei, du trenger ingen konto for å handle hos oss, men vi anbefaler likevel at du under bestilling oppretter konto. Da vil dine ordre og dine ordredetaljer bli lagret på «din konto». Det gjør det enklere å finne tilbake til kvitteringer og historikk senere.

På din konto lagrer vi navn, adresse(r), e-post og telefonnummer. Du kan når som helst slette kontoen din dersom du ønsker det. Merk at dersom du sletter din konto hos oss vil du ikke lenger ha muligheten til å logge inn for å se din ordrehistorikk.

Din handlekurv