Ofte stilte spørsmål

Her har vi samlet de mest stilte spørsmålene fra kundene våre. Om du ikke finner svar på det du lurte på er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på post@ledpro.no eller på telefon +47 97 11 18 18. Du kan også benytte vårt kontaktskjema.

Min konto

Nei. Du trenger ingen konto for å handle hos oss . Alle ordre kan legges inn uten å måtte logge seg inn, men vi anbefaler at du oppretter en konto. Da vil dine ordre og ordredetaljer bli lagret på din konto. Det gjør det enklere å finne kvitteringer og historikk senere.

Ved innlogging kan du klikke på «Glemt passord» for at vi skal sende deg en e-post. Du vil da motta en lenke på adressen knyttet til kontoen din, slik at du kan endre passordet på kontoen. Alle passord er lagret kryptert i vår database, slik at vi har ingen mulighet til å se hva ditt nåværende passord er. Har du ikke tilgang til e-post adressen tilknyttet konto din lenger, må du dessverre opprette en ny konto hos oss.

På din konto lagrer vi navn, adresse(r), e-post og telefonnummer. Du kan når som helst fjerne din konto fra ledpro.no dersom du måtte ønske det. Merk at dersom du fjerner din konto hos oss, vil du ikke lenger ha muligheten til å logge inn for å se din ordrehistorikk.

På sidene til din konto, kan du enkelt melde deg av nyhetsbrev fra Ledpro. Du kan også melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke på lenken i bunnen av det siste nyhetsbrevet du mottok fra oss.

Betaling

Vi benytter oss av Klarna som leverandør av våre betalingstjenester. Klarna tilbyr betaling med faktura, bankkort, betalingsutsettelse med mulighet for å dele opp betalingen eller mobil betaling gjennom Vipps.

Ledpro lagrer ingen betalingsinformasjon i våre systemer, og alle betalinger behandles utelukkende av Klarna. Ingen persondata eller kortinformasjon om deg lagres hos oss. Dersom du har et spørsmål vedrørende betaling, vennligst ta kontakt med Klarna.

Vi benytter oss av Klarna som leverandør av våre betalingstjenester. Dersom du har en ordre der betalingen ikke blir godkjent, vennligst ta kontakt med Klarna for mer informasjon. Ledpro har begrensede muligheter til å hjelpe deg med dette.

Dersom varene du har bestilt ikke allerede er sendt, kan du legge inn en ny ordre og vi vil sørge for at alle varer sendes samlet. Du vil så få fraktbeløpet refundert på din siste ordre dersom ordren er på under kr. 1000,- ink. mva.

Frakt og levering

Normal transporttid på varer fra oss er 1-4 dager avhengig av strekning. Du kan spore sendingen din så snart den har forlatt vårt lager.

Dersom du legger inn en ordre hos oss før kl. 12:00, vil vi sende varene dine samme dag. Dette gjelder kun hverdager og ikke helger og høytider.

Ja! Vi har Pick-Up Point på vårt hovedkontor på Borgeskogen 32, 3160 Stokke. Sørg for å velge Pick-Up Point som fraktalternativ når du bestiller fra oss. Vårt Pick-Up Point har åpningstid alle hverdager mellom 08:00 – 16:00. Vennligst merk at du ber deg om å vente til å komme frem til du mottar en SMS fra oss om at varene er klare til henting.

Så snart varene dine har forlatt vårt lager, vil vi sende deg en SMS og en e-post med lenke til sporingen av pakken din. På denne måten kan du følge pakken helt frem til utleveringsstedet.

Vi sender alle pakker med Klimanøytral Servicepakke gjennom Posten/Bring eller du kan hente pakken din på vårt Pick-Up Point ved Borgeskogen 32, 3160 Stokke.

Ja! Dersom du bestiller varer fra oss for over kr. 1000,- ink. mva., spanderer vi frakten til deg. For alle ordre under kr. 1000,- ink. mva., har vi fastpris på kr. 99,- i frakt.

Retur og angrerett

Dersom du har mottatt en vare som er defekt, skal vi naturligvis hjelpe deg og erstatte denne med en ny vare. Fyll ut vårt returskjema på ledpro.no/retur, og følg instruksjonene.

Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning! Du har likevel 14 dagers ubetinget angrerett og kan returnere varene du ikke har behov for innenfor denne tidsfristen.

Som kunde har du 14 dagers ubetinget angrerett når du bestiller fra vår nettbutikk. Fyll ut vårt returskjema på ledpro.no/retur og følg instruksjonene her for å sende varene i retur til oss. Les mer om våre betingelser her. Beløpet for returnerte varer vil bli refundert gjennom betalingstjenesten du benyttet under kjøpet (Klarna/Vipps).

Dersom det er en feil eller mangel ved varen du har bestilt fra oss, eller om vi har sendt deg feil varer vil vi naturligvis dekke returen av varene kostnadsfritt. Ved benyttelse av angrefristen eller om du har bestilt feil, må du selv sørge for utgifter for returen.

Handlekurv